sobota, 25 czerwca 2016

Prolog

Hej ;) Może na początek powiem wam szczerze, że to mój pierwszy blog. Nie łudzę się, że ktoś go będzie czytał ale przez to że mam wenę do pisania spróbuję. I proszę tych którzy to przeczytali o pozostawieniu po sobie jakiegoś śladu . No a teraz coś o mnie : Nazywam się Daria ale będę się podpisywać Ms. Weasley- Malfoy ( tak uwielbiam ich obu i nie mogę się zdecydować którego wybrać). Jestem zwykłą  nastolatką (wieku nie będę wam pisać ponieważ zachowuję się trochę starzej i boję się, że zaczniecie mnie traktować jak małą dziewczynkę). Od niepamiętnych czasów kocham Hp i ciągle czekam na list wierząc, że po prostu się spóźnia. Tak jak to nastolatka mam wiele problemów... I dlatego często mogę się dziwnie zachowywać. Co do bloga to myślałam jeszcze na Fremione ale na początek zdecydowałam się na Dramione. Tak wiem, że internet jest zasypany różnymi opowiadaniami o tym ale ja chcę napisać coś innego. Coś co może wam się spodoba a może nie. Rozdział pierwszy możliwe, że pojawi się jutro ale nic nie obiecuję bo mam cały czas zryty. Mam nadzieję że blog się Wam spodoba i będziecie go chętnie czytać i komentować. Teraz już kończę pisać bo muszę iść czytać (I ♥ books). Pewno zasnę o 4 nad ranem jak zawsze gdy się zaczytam
Pozdrawiam i dobranoc

~Ms.Weasley-Malfoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz